دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
امام بروجرد

حوزه/امام جمعه بروجرد گفت:جبهه مقاومت تا نابودی اسرائیل نبرد خواهد کرد .

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلای امام خمینی(ره)شهرستان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی روز به روز در نزد آزادگان جهان منفورتر خواهد شد افزود:جبهه مقاومت با اراده ای راسخ و محکم تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی ایستادگی و مبارزه خواهد کرد.

وی با بیان اینکه خون رزمندگان جبهه مقاومت موجب نابودی رژیم صهیونیستی خواهد شد افزود:با ترور فرماندهان جبهه مقاومت روز به روز روحیه جبهه مقاومت مستحکم تر خواهد شد.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه مردم مسلمان ایران اسلامی با کمک های مالی و معنوی خود جبهه مقاومت را یاری خواهند کرد اظهار داشت:کمک‌های ملت ایران به جبهه مقاومت کارساز است و این کمک‌ها و حمایت های مردم آزاده، رژیم صهیونیستی را به نابودی نزدیک تر خواهد ساخت.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به شهادت سید هاشم صفی‌الدین و محکوم کردن این ترور ناجوانمردانه گفت:سید هاشم صفی الدین از پایه های حزب الله بود اما حزب الله و مقاومت با وجود این ترورها محکم و استوارتر از گذشته پای اهداف و آرمان های جبهه مقاومت ایستادگی خواهد کرد.

وی با اشاره به سفر رئیس‌ جمهور به روسیه و شرکت در اجلاس بریکس افزود:حضور ایران در اجلاس بریکس از دستاوردهای دولت رییس جمهور شهید بود و حضور ایران در بریکس برکات خوبی دارد.

امام‌ جمعه بروجرد در مورد ادعای امارات در مورد جزایر سه‌گانه ایران این ادعا را بی‌ربط دانست و تصریح کرد: این سه جزیره متعلق به ایران است و هرگز اجازه نخواهیم داد ذره ای از خاک میهن اسلامی ایران کم شود.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به سالروز افشاگری امام خمینی(ره) علیه قانون کاپیتولاسیون گفت: طبق این قانون مستشاران آمریکایی هر کاری که دوست داشتند در ایران انجام می‌دادند و کسی حق محاکمه آنان را نداشت، رژیم پهلوی غرق در فساد سیاسی و اقتصادی و اجتماعی بود و به قانون کاپیتولاسیون تن داد که امام خمینی(ره) در مقابل این قانون ایستاد و استقلال و آزادی را برای ایران به ارمغان آورد.

وی در پایان بر حل مشکلات کارگران کارخانه نساجی بروجرد و بیمه آنان تاکید و خاطر نشان کرد: به مدیران نشاجی بروجرد باز هم تذکر خواهیم داد که مشکلات کارگران این واحد تولیدی را حل کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha